RESTAURACJA MIKI

RESTAURACJA MIKI

zamów jedzenie online

Ostatniaopinia


4 gwiazdek z 466 opinii
15 wrz 2018 o 23:25 Pizza dobra i duza :) polecam
5 wrz 2018 o 17:55 Ostatecznie po 2,5h od zamówienia nie dotarło ono do tej pory
18 sie 2018 o 15:55 Wszystko fajnie duża pizza itd. Ale przyjechala nie ta co trzeba... Bylem glodny wiec zjadłem nie mialem juz ochoty czekać na nastepna - o pomyłc dowiedzialem sie po odjedzie dostawcy.
7 sie 2018 o 15:10 Zbyt dlugi czas oczekiwania ale placek po wegierski przepyszny i bardzo duża porcja
5 sie 2018 o 21:39 Wszystko było w porządku. Polecam. Jest coraz lepiej...
5 sie 2018 o 20:42 Blyskawiczna dostawa!!!!!!
4 sie 2018 o 16:51 Pizza bardzo smaczna!
31 lip 2018 o 21:30 Jedzenie bardzo smaczne natomiast pomylony zamówienie ( nie wszystko się zgadzało)
26 lip 2018 o 13:19 zupa ogórkowa niejadalna, schabowy i buraczki ok
17 lip 2018 o 15:07 Pan dostawca bardzo miły w dodatku przyjechał w ekspresowym tempie bo był sporo przed czasem ;) a jeśli chodzi i jedzenie ciężko mi powiedzieć bo zamawialam pierwszy raz i to była pizza także od 1-5 gwiazdek daje 3 bo jadłam dużo lepsze.
15 lip 2018 o 21:37 Jedzenie mdłe
13 lip 2018 o 16:37 Więcej koperku niż ziemniaków, surówka z marchewki mało atrakcyjna.